Σταθερά «θολό» το νερό στο Ναύπλιο| Οργή κατά του Δήμου

Σε διαρκή ομηρία παραμένουν οι κάτοικοι πολλών περιοχών του Δήμου Ναυπλιέων, αντιμέτωποι με ένα χρόνιο και επικίνδυνο πρόβλημα: την κακή ποιότητα του νερού.
Το φαινόμενο της λάσπης και της θολότητας στις βρύσες επαναλαμβάνεται, με τους πολίτες να ξεσπούν κατά της δημοτικής αρχής του κ. Ορφανού και της ΔΕΥΑΝ για προκλητική αδιαφορία.
Το θέμα έχει έρθει στο φως πολλές φορές στο παρελθόν, όμως μόνιμη λύση δεν δίνεται. Οι κάτοικοι αναγκάζονται να ξοδεύουν καθημερινά χρήματα για εμφιαλωμένο νερό, ακόμα και για τις βασικές ανάγκες υγιεινής. 
Η τοπική κοινωνία ζητά πλέον άμεσες πράξεις και εκσυγχρονισμό των υποδομών, ξεκαθαρίζοντας ότι το καθαρό νερό είναι δικαίωμα και όχι πολυτέλεια.
Α(Κακος)

Related Articles

Back to top button