
Νέο «ρήγμα» προκαλούν οι αντιδράσεις εντός της παράταξης του Δημάρχου Ναυπλιέων, Δημήτρη Ορφανού, καθώς οι φωνές διαμαρτυρίας από τα ίδια τα στελέχη του συνδυασμού πληθαίνουν. Αυτή τη φορά, ο Κώστας Καρούντζος (Μάγκανας) βγαίνει μπροστά, εξαπολύοντας δριμύ «κατηγορώ» κατά της Τεχνικής Υπηρεσίας και του αρμόδιου Αντιδημάρχου, Γιώργου Φραγκιουδάκη.
Με μια ανάρτηση που ξεχειλίζει από αγανάκτηση, ο κ. Καρούντζος κάνει λόγο για πρωτοφανή «ζαμανφουτισμό» και ανευθυνότητα, θέτοντας το δάκτυλο επί τον τύπον των ήλων για την τραγική κατάσταση των δρόμων και την εγκατάλειψη στο Δρέπανο. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στην παρέμβασή του:
Προς τις Τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου Ναυπλιέων και στο κάθε υπεύθυνο φορέα του Δήμου Ναυπλιέων.
Αγανάκτηση κύριοι, αγανάκτηση!!! Μέχρι πού θα φτάσει αυτό το μεγάλο θέμα? Μέχρι πού θα φτάσει ο ζαμανφουτισμός σας? Επιτέλους, τόσα εκατομμύρια “ρουφάει” το κράτος από το Δρέπανο Αργολίδας Ποια είναι η ανταπόδοση?
Αγανακτισμένος και ο κάτοικος του Δρεπανου με μια ακόμη λακκούβα αναφέρει τα εξής: Η κατάσταση του οδικού δικτύου στο.Δρεπανου Αργολίδας δεν είναι απλώς κακή — είναι επικίνδυνη.
Λακκούβες παντού, πρόχειρα «μπαλώματα» που διαλύονται με την πρώτη βροχή, δρόμοι που πλημμυρίζουν και αυτοκίνητα που μένουν στη μέση. Τα ίδια σημεία χαλάνε ξανά και ξανά.
Και όμως, αντί για οργανωμένη συντήρηση, ζητείται από τους πολίτες να ανεβάζουν φωτογραφίες με λακκούβες (!). Αυτό δεν είναι λύση. Δεν είναι δουλειά του πολίτη να κάνει τον ελεγκτή — και μάλιστα με κίνδυνο της ασφάλειάς του. Οι υπηρεσίες του Δήμου οφείλουν να ελέγχουν καθημερινά το οδικό δίκτυο και να παρεμβαίνουν.
Αλλά εδώ προκύπτει ένα βασικό ερώτημα: Οι πολιτικοί προϊστάμενοι και οι υπηρεσιακοί παράγοντες δεν κυκλοφορούν στους δρόμους; Δεν βλέπουν την κατάσταση;
Υπάρχει έλεγχος; Υπάρχει λογοδοσία; Υπάρχει δικαιοσύνη; Θα αποδοθούν ποτέ ευθύνες ή θα φταίνε πάντα «οι άλλοι» και οι καιρικές συνθήκες;
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο τεχνικό — είναι θέμα νοοτροπίας: απουσία πρόληψης, πρόχειρες λύσεις, καμία ουσιαστική ευθύνη.
Το Δρέπανο Αργολίδας δεν αξίζει αυτή την εικόνα. Οι πολίτες δεν αξίζουν αυτή την αδιαφορία.
Οι λακκούβες δεν είναι αισθητικό θέμα. Είναι θέμα ασφάλειας.
Και η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί.
Με εκτίμηση πάντα και σεβασμό
ΚΏΣΤΑΣ ΚΑΡΟΥΝΤΖΟΣ η ΜΆΓΚΑΝΑΣ.
Αγανάκτηση κύριοι, αγανάκτηση!!! Μέχρι πού θα φτάσει αυτό το μεγάλο θέμα? Μέχρι πού θα φτάσει ο ζαμανφουτισμός σας? Επιτέλους, τόσα εκατομμύρια “ρουφάει” το κράτος από το Δρέπανο Αργολίδας Ποια είναι η ανταπόδοση?
Αγανακτισμένος και ο κάτοικος του Δρεπανου με μια ακόμη λακκούβα αναφέρει τα εξής: Η κατάσταση του οδικού δικτύου στο.Δρεπανου Αργολίδας δεν είναι απλώς κακή — είναι επικίνδυνη.
Λακκούβες παντού, πρόχειρα «μπαλώματα» που διαλύονται με την πρώτη βροχή, δρόμοι που πλημμυρίζουν και αυτοκίνητα που μένουν στη μέση. Τα ίδια σημεία χαλάνε ξανά και ξανά.
Και όμως, αντί για οργανωμένη συντήρηση, ζητείται από τους πολίτες να ανεβάζουν φωτογραφίες με λακκούβες (!). Αυτό δεν είναι λύση. Δεν είναι δουλειά του πολίτη να κάνει τον ελεγκτή — και μάλιστα με κίνδυνο της ασφάλειάς του. Οι υπηρεσίες του Δήμου οφείλουν να ελέγχουν καθημερινά το οδικό δίκτυο και να παρεμβαίνουν.
Αλλά εδώ προκύπτει ένα βασικό ερώτημα: Οι πολιτικοί προϊστάμενοι και οι υπηρεσιακοί παράγοντες δεν κυκλοφορούν στους δρόμους; Δεν βλέπουν την κατάσταση;
Υπάρχει έλεγχος; Υπάρχει λογοδοσία; Υπάρχει δικαιοσύνη; Θα αποδοθούν ποτέ ευθύνες ή θα φταίνε πάντα «οι άλλοι» και οι καιρικές συνθήκες;
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο τεχνικό — είναι θέμα νοοτροπίας: απουσία πρόληψης, πρόχειρες λύσεις, καμία ουσιαστική ευθύνη.
Το Δρέπανο Αργολίδας δεν αξίζει αυτή την εικόνα. Οι πολίτες δεν αξίζουν αυτή την αδιαφορία.
Οι λακκούβες δεν είναι αισθητικό θέμα. Είναι θέμα ασφάλειας.
Και η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί.
Με εκτίμηση πάντα και σεβασμό
ΚΏΣΤΑΣ ΚΑΡΟΥΝΤΖΟΣ η ΜΆΓΚΑΝΑΣ.

