Ναύπλιο| ΣΟΚ σε καφενείο: “Είναι πρόβατα, θα μαζευτούν!”

Φαίνεται πως ορισμένα στελέχη της δημοτικής αρχής του κ. Ορφανού έχουν μπερδέψει την τοπική αυτοδιοίκηση με την κτηνοτροφία. Δεν εξηγείται αλλιώς η ατάκα που ακούστηκε σε κεντρικό καφενείο, ότι οι δημότες είναι «πρόβατα» που θα «μαζευτούν στο μαντρί μόλις σφυρίξουμε».
Πέρα από την απύθμενη αλαζονεία, η φράση αυτή προδίδει και μια επικίνδυνη αντίληψη για το πώς βλέπουν τους δημότες: ως άβουλα όντα που άγονται και φέρονται με ένα σφύριγμα.
Μόνο που οι δημότες έχουν και μνήμη και κρίση.
Το αν θα «μαντρωθούν» ή αν θα δείξουν στον «τσοπάνη» την έξοδο, θα το δείξει η κάλπη των αυτοδιοικητικών εκλογών του 2028 . Κοντός ψαλμός…
Α.Κ.




