Ναύπλιο| Το μήνυμα των εμπόρων που συγκινεί- διαβάστε εδώ

Με ένα μήνυμα γεμάτο αισιοδοξία και έμφαση στην κοινωνική αλληλεγγύη, το Διοικητικό Συμβούλιο του Εμπορικού και Επιχειρηματικού Συλλόγου Ναυπλίου απευθύνεται σε καταναλωτές, επαγγελματίες και επισκέπτες ενόψει των εορτών του Πάσχα.
«Το Πάσχα είναι μια γιορτή ελπίδας, αγάπης και αναγέννησης, αξίες που έχουμε ανάγκη περισσότερο από ποτέ, τόσο στην καθημερινότητά μας όσο και στην τοπική μας αγορά», αναφέρει ο Σύλλογος, στέλνοντας τις θερμότερες ευχές του για Καλή Ανάσταση με υγεία και δύναμη.
Σε ισχύ το Πασχαλινό Ωράριο
Προκειμένου να διευκολυνθεί το κοινό στις αγορές του, τίθεται ήδη σε ισχύ το προαιρετικό πασχαλινό ωράριο των καταστημάτων. Οι έμποροι της πόλης είναι έτοιμοι να υποδεχθούν τους καταναλωτές με χαμόγελο, προσφέροντας την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση για τις εορταστικές προμήθειες και τα δώρα των ημερών.
Στηρίζουμε τον τόπο μας, στηρίζουμε τους ανθρώπους μας
Η διοίκηση του Συλλόγου απευθύνει κάλεσμα στους πολίτες να επιλέξουν την αγορά του Ναυπλίου, τονίζοντας τη σημασία της τοπικής κατανάλωσης:
«Στηρίζοντας τα τοπικά καταστήματα, στηρίζουμε τους ανθρώπους της διπλανής πόρτας, τις οικογένειες και τους εργαζόμενους που συναντάμε καθημερινά. Επιλέγουμε το Ναύπλιο και κρατάμε ζωντανή την καρδιά της πόλης μας».
«Στηρίζοντας τα τοπικά καταστήματα, στηρίζουμε τους ανθρώπους της διπλανής πόρτας, τις οικογένειες και τους εργαζόμενους που συναντάμε καθημερινά. Επιλέγουμε το Ναύπλιο και κρατάμε ζωντανή την καρδιά της πόλης μας».
Κλείνοντας, ο Εμπορικός Σύλλογος εκφράζει την ελπίδα οι φετινές γιορτές να φέρουν ουσιαστική κίνηση στα καταστήματα, προσφέροντας μια πραγματική «ανάσα» στην τοπική οικονομία και καλές δουλειές σε όλους τους επιχειρηματίες.
Καλό Πάσχα σε όλους, με φως και ελπίδα!




