«Λύγισαν» από την κατακραυγή| Φεύγουν οι ανεμογεννήτριες από το λιμάνι!

Δεν ήταν ούτε «στρατηγικός σχεδιασμός», ούτε «οργανωμένη μεταφορά». Η ξαφνική κινητοποίηση για την απομάκρυνση των ανεμογεννητριών από το λιμάνι του Ναυπλίου προς τις αποθήκες της Ένωσης, έχει μόνο μία εξήγηση: Είναι η άτακτη υποχώρηση μιας Δημοτικής Αρχής που στριμώχτηκε στη γωνία.
Η εικόνα των φορτηγών που απομακρύνουν τα βιομηχανικά μεγαθήρια είναι το αποτέλεσμα της μεγάλης κοινωνικής έκρηξης. Είναι η νίκη των δημοτών που κατέκλυσαν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης με φωτογραφίες της ντροπής, αναδεικνύοντας την αθλιότητα ενός λιμανιού-αποθήκη.
Είναι το αποτέλεσμα των αλλεπάλληλων δημοσιευμάτων μας που δεν άφησαν το θέμα και των πιεστικών, καθημερινών ερωτήσεων της αντιπολίτευσης στο Δημοτικό Συμβούλιο, που ζητούσε εξηγήσεις εκεί που η διοίκηση πρόσφερε μόνο σιωπή.
3.000 Ευρώ: Το Τίμημα της Υποβάθμισης
Σήμερα, η αλήθεια πονάει περισσότερο: Η Δημοτική Αρχή είχε παραχωρήσει τη «βιτρίνα» της πόλης για το εξευτελιστικό ποσό των 3.000 ευρώ το μήνα. Για ένα ποσό που θυμίζει ενοίκιο καφετέριας, η διοίκηση του Δήμου επέτρεψε σε μια ιδιωτική εταιρεία να μετατρέψει το ιστορικό μας λιμάνι σε logistics center, αδιαφορώντας για την αισθητική προσβολή και την τουριστική υποβάθμιση.
Ας μην γελιόμαστε. Αν δεν υπήρχε η πίεση των πολιτών, της αντιπολίτευσης και του τοπικού τύπου, οι ανεμογεννήτριες θα παρέμεναν στην προβλήτα για μήνες ακόμα, «νοικιασμένες» για ψίχουλα. Η Δημοτική Αρχή αποδείχθηκε ουραγός των εξελίξεων, αναγκασμένη να τρέχει πίσω από την οργή των δημοτών της.
Το μάθημα είναι σαφές: Το Ναύπλιο δεν είναι προς ενοικίαση, και η ανοχή στη διαχείριση «κατόπιν εορτής» εξαντλήθηκε.
Η πόλη δεν ανήκει σε εργολάβους, ανήκει στους ανθρώπους της.
Α(Κακός)




