Γ. Μαλτέζος| Στην «ελίτ» της πολιτικής προστασίας το Άργος

Σε μια κίνηση στρατηγικής θωράκισης προχώρησε ο Δήμος Άργους – Μυκηνών, επισφραγίζοντας την είσοδό του στο Ελληνικό Δίκτυο Ανθεκτικών Πόλεων (Ελ.Δ.Α.Π.).
Η ένταξη πραγματοποιήθηκε χθες, Δευτέρα, στην Αθήνα, όπου ο Δήμαρχος Γιάννης Μαλτέζος υπέγραψε το σχετικό Μνημόνιο Συνεργασίας, παρουσία του Υπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Γιάννη Κεφαλογιάννη, και του Προέδρου του Δικτύου, Γιάννη Κωνσταντάτου.
Με την κίνηση αυτή, ο Δήμος Άργους – Μυκηνών γίνεται μέρος μιας ισχυρής συμμαχίας 116 Δήμων από όλη την επικράτεια, που στοχεύουν στην υιοθέτηση σύγχρονων μηχανισμών πρόληψης και ετοιμότητας απέναντι σε φυσικές καταστροφές. Αξίζει να σημειωθεί πως, παρά τη σημασία της διοργάνωσης, ο Δήμος Ναυπλιέων ήταν απών.

Η δήλωση του Δημάρχου

Ο κ. Μαλτέζος τόνισε τη σημασία της πρωτοβουλίας για την ασφάλεια της περιοχής:
«Η ένταξη του Δήμου μας αποτελεί ένα ουσιαστικό βήμα για την ενίσχυση της πολιτικής προστασίας. Στόχος μας είναι να θωρακίσουμε τον τόπο μας με σύγχρονες πρακτικές πρόληψης και ετοιμότητας, προς όφελος των πολιτών».

Το Άργος αλλάζει επίπεδο

Η συμμετοχή στο Δίκτυο Ανθεκτικών Πόλεων δεν είναι μια τυπική διαδικασία, αλλά μια έμπρακτη δέσμευση για την ασφάλεια των δημοτών. Το Άργος αποκτά πλέον πρόσβαση σε εξειδικευμένη τεχνογνωσία και διεθνή πρότυπα, καταλαμβάνοντας ηγετική θέση στον χάρτη της πολιτικής προστασίας στην Πελοπόννησο. Με την κίνηση αυτή, ο Δήμος Άργους – Μυκηνών εκσυγχρονίζεται και θωρακίζεται, εξασφαλίζοντας ένα πιο ασφαλές και βιώσιμο μέλλον για τις επόμενες γενιές.
Επιμέλεια: Αγγελική Κωσταρέλου

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button