Αποκάλυψη| Το «μηδέν» του Δήμου Ναυπλιέων πίσω από τα social media

Σε έναν παράλληλο κόσμο, αυτόν των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ο Δήμος Ναυπλιέων μοιάζει να «καλπάζει». Φωτογραφίες, αναρτήσεις και επικοινωνιακά πυροτεχνήματα επιχειρούν να φιλοτεχνήσουν την εικόνα μιας δημοτικής αρχής που παράγει έργο.
Η πραγματικότητα στο πεδίο, όμως, εκδικείται, βαθμολογώντας τη διοίκηση του κ. Ορφανού με ένα ηχηρό μηδέν.
Η «πρεμούρα» της δημοτικής αρχής να πείσει τους δημότες για μια ανύπαρκτη αποτελεσματικότητα έχει αρχίσει να προκαλεί πλέον περισσότερα ερωτηματικά παρά εντυπώσεις. Και πώς θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, όταν η ίδια η παράταξη φυλλορροεί;
Παρότι είναι γνωστό πως η δημοτική αρχή αποτελεί πλέον μια ισχνή μειοψηφία, με πέντε δημοτικούς συμβούλους να έχουν ήδη αποχωρήσει καταγγέλλοντας έλλειψη οράματος και έργου, η Δημοτική Αρχή του κ. Ορφανού συνεχίζει μια απέλπιδα προσπάθεια ωραιοποίησης της κατάστασης.
Υποδομές σε αποσύνθεση και εικόνες εγκατάλειψης
Η κατάσταση στην πόλη έχει φτάσει στο απροχώρητο. Οι υποδομές, τόσο στην Παλιά όσο και στην καινούργια πόλη, αλλά και στις κοινότητες, κυριολεκτικά καταρρέουν.
Το δίκτυο ύδρευσης θυμίζει «σουρωτήρι», με τα νερά να τρέχουν ανεξέλεγκτα δεξιά και αριστερά, χωρίς καμία ουσιαστική παρέμβαση.
Την ίδια στιγμή, η εικόνα του λιμανιού προκαλεί θλίψη: ένας χώρος που θα έπρεπε να είναι η βιτρίνα μας, έχει μετατραπεί σε έναν άναρχο καταυλισμό από παράνομα τροχόσπιτα και ανεμογεννήτριες, εκθέτοντας την πόλη στους επισκέπτες.
Το πιο τραγικό όμως αφορά τη νέα γενιά. Ενώ ο Δήμος αναλώνεται σε δημόσιες σχέσεις, οι παιδικές χαρές παραμένουν κλειστές επ’ αόριστον, στερώντας από τα παιδιά τον ελάχιστο χώρο αναψυχής που τους απέμεινε.
Μια σειρά από γκάφες και αστοχίες
Από πού να ξεκινήσει κανείς;
- Από τις παροιμιώδεις γκάφες στο φετινό Καρναβάλι;
- Από το φιάσκο των Χριστουγέννων και τις αστοχίες στο άναμμα του δέντρου;
- Από την πλημμελή αποκομιδή των απορριμμάτων, που αφήνει μια πόλη-στολίδι να βουλιάζει στην εγκατάλειψη;
- Από τις εξελίξεις για το πανηγύρι της Ευαγγελίστριας, όπου οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι προσπαθούν να βγάλουν «ψεύτη» τον καταγγέλλοντα;
Πληροφορίες για «κατέβασμα μολυβιών»
Το πιο ανησυχητικό, ωστόσο, βρίσκεται στα ενδότερα του Δήμου. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες από το ρεπορτάζ, το κλίμα είναι βαρύ και η απογοήτευση διάχυτη. Μαθαίνουμε ότι υψηλόβαθμα στελέχη έχουν ουσιαστικά «κατεβάσει τα μολύβια», αδυνατώντας να παρακολουθήσουν ή να υποστηρίξουν μια πορεία χωρίς πυξίδα.
Όταν ο στενός πυρήνας της διοίκησης αδρανεί και η καθημερινότητα των πολιτών υποβαθμίζεται, η «επικοινωνιακή αντεπίθεση» στα social media δεν είναι τίποτα άλλο από ένας θόρυβος που καλύπτει το κενό.
Οι δημότες του Ναυπλίου δικαιούνται έργο στο δρόμο και όχι «likes» στο Facebook.
Α.Κ.




