Ναύπλιο- ΦΙΑΣΚΟ| Συγκάλεσαν συμβούλιο ενώ ήξεραν ότι θα λείπουν όλοι!

Η εικόνα της άδειας αίθουσας του Δημοτικού Συμβουλίου Ναυπλιέων σε ζωντανή μετάδοση τη Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2026, δεν αποτελεί καταγραφή πολιτικής δραστηριότητας, αλλά μνημείο θεσμικού εκτροχιασμού. Ο Πρόεδρος του σώματος, σε μια κίνηση που εγείρει σοβαρά ερωτήματα δεοντολογίας, επέλεξε να προχωρήσει στη διαδικασία σύγκλησης, ενώ τελούσε εν γνώσει της καθολικής και δικαιολογημένης απουσίας των μελών του Συμβουλίου.
Η επιμονή στη διεξαγωγή μιας συνεδρίασης χωρίς τη στοιχειώδη δυνατότητα απαρτίας και η ταυτόχρονη προβολή της μέσω live streaming, υποδηλώνει μια συνειδητή απόπειρα εργαλειοποίησης των θεσμών για επικοινωνιακούς λόγους.
Αντί ο Πρόεδρος να λειτουργήσει ως εγγυητής της ομαλότητας, επιδιώκοντας τη μετάθεση της συνεδρίασης σε χρόνο που θα επέτρεπε τον διάλογο, προτίμησε να σκηνοθετήσει ένα ψηφιακό φιάσκο που εκθέτει ανεπανόρθωτα το κύρος του Δήμου.
Πρόκειται για μια πράξη πολιτικής σκοπιμότητας που απαξιώνει τη δημοκρατική διαδικασία. Η χρήση του δημόσιου βήματος για την «καταγραφή» απόντων, οι οποίοι είχαν προηγουμένως γνωστοποιήσει το κώλυμά τους, μετατρέπει το Συμβούλιο από όργανο λήψης αποφάσεων σε εργαλείο μικροπολιτικής αντιπαράθεσης.
Η πόλη του Ναυπλίου δεν έχει ανάγκη από επικοινωνιακές παραστάσεις μπροστά σε άδεια έδρανα, αλλά από μια διοίκηση που σέβεται τους κανόνες και ιεραρχεί τα προβλήματα των δημοτών πάνω από τα παιχνίδια εντυπώσεων.
Η ευθύνη του Προέδρου για αυτή τη θεσμική παρωδία είναι ακέραια και η «σιωπή» της άδειας αίθουσας αποτελεί την πιο ηχηρή καταδίκη τέτοιων πρακτικών.
Α(Κακός)




