Ναύπλιο| Τα Κούλουμα, τα μαλλιοτραβήγματα και η…. Γροιλανδία!!
Αγαπητά μου παιδιά, η εβδομάδα που πέρασε είχε από όλα. Είχε τραπεζώματα, πέταγμα χαρταετού, καύση Καρνάβαλου και άλλα ωραία.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:
Τον Τραμπ ήθελε να κάψει η δημοτική αρχή στο καρναβάλι και το έκανε, κι εμείς μαζί της για την Γροιλανδία, ρε γαμώτο.
Ακτιβισμός για τον Τραμπ και μάλιστα αριστερός, δεξιά αντιμετώπιση για το λιμάνι που παραχωρήθηκε σε εταιρεία να βάλει ανεμογεννήτριες.
Που είσαι, αριστερέ, να κλάψεις μαζί μας;
Η εβδομάδα είχε και την δραστήρια αντιδήμαρχο για τα αδέσποτα, αφού μας είπε στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο ότι δεν ήξερε πόσα είναι, πήγε σε πάρκο και τοποθέτησε ταμπέλα για τα δεσποζόμενα, και μετά πήγε στο Βουλευτικό, μαζεύτηκε με άλλους της δημοτικής μας αρχής και έκαναν, λέει, απολογισμό των αδέσποτων ζώων.
Τώρα, ότι δεν ήξερε πόσα είναι και ότι δεν έχουμε καταφύγιο, μάλλον είναι λεπτομέρειες.
Κι εμείς το ίδιο λέμε.
Καταφύγιο είπαμε και θυμηθήκαμε τις μηνήσεις που εξαπολύει δεξιά και αριστερά γνωστό δημοτικό στέλεχος, και μάλιστα πολλές.
Εμείς του ευχόμαστε να τις εκατοστίσει και να προσέχει τις λακκούβες.
Προσέχει, και μαθαίνουμε ότι κάποιοι έχουν χάσει τον ύπνο τους μήπως και υποστούν ελέγχους. Γιατί, βρε παιδιά, αφού κάνετε καλή διαχείριση, τι έχετε να φοβηθείτε;
Διαχείριση και μου ήρθε στο μυαλό εκείνο το δημοτικό στέλεχος που “χορεύει στο ταψί” την δημοτική αρχή σύσσωμη.
Αλλά αφού το ανέχονται δεν θα πούμε σε αυτούς μπράβο, αλλά στο δημοτικό στέλεχος που έχει καταφέρει και τους επιβάλλεται…
Α(Κακός)




