Δρόμοι Άργους -Μυκηνών| Έρχεται πλήρης ανανέωση

Η δημοτική αρχή του Δήμου Άργους – Μυκηνών αναβαθμίζει σημαντικά τους δρόμους της περιοχής. Εξασφάλισε συμπληρωματική χρηματοδότηση 600.000 ευρώ από το Υπουργείο Εσωτερικών.
Ο Δήμος θα επικεντρωθεί στην αστική οδοποιία. Στόχος είναι να βελτιώσει την καθημερινότητα των κατοίκων και των επισκεπτών.

Οι δρόμοι, που χρησιμοποιούν καθημερινά χιλιάδες πολίτες, θα αποκτήσουν πιο λειτουργική και ανανεωμένη όψη. Η χρηματοδότηση θα επιτρέψει την αναμόρφωση των βασικών οδικών αρτηριών.
«Με αυτά τα χρήματα εκτελούμε έργα που κάνουν τη ζωή των πολιτών πιο άνετη και ασφαλή», δηλώνει η δημοτική αρχή. Τονίζει ότι η βελτίωση της οδοποιίας αποτελεί βασική προτεραιότητα για τον Δήμο Άργους – Μυκηνών.




