Ναύπλιο | Σοκαριστική καταγγελία από το Εργατικό Κέντρο- διαβάστε εδώ

Το Εργατικό Κέντρο Ναυπλίας – Ερμιονίδας προειδοποιεί για την επικίνδυνη κατάσταση στους χώρους εργασίας της περιοχής.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Εργατικού Κέντρου, τα μέτρα ασφαλείας έχουν χαλαρώσει σημαντικά και σε πολλές περιπτώσεις είναι εντελώς ανύπαρκτα.

Οι τελευταίες κυβερνητικές πολιτικές έχουν αφήσει τους εργοδότες χωρίς κοινωνικούς και εργασιακούς ελέγχους.

Το αποτέλεσμα είναι η αύξηση των εργατικών ατυχημάτων τα τελευταία χρόνια.

«Συλληπούμεθα τις οικογένειες των εργαζομένων που έχασαν τη ζωή τους λόγω της εντατικοποίησης της εργασίας και της έλλειψης μέτρων ασφαλείας», αναφέρει το Εργατικό Κέντρο.

Η ανακοίνωση τονίζει ότι η κατάσταση αυτή θα έπρεπε να οδηγήσει σε παραιτήσεις στο Υπουργείο Εργασίας.

Το  Εργατικό Κέντρο καλεί επίσης τους διεθνείς οίκους αξιολόγησης να λαμβάνουν υπόψη την κοινωνική και εργασιακή κατάσταση της χώρας κατά την αξιολόγηση της οικονομίας.
Τέλος, υπενθυμίζει ότι αυτά τα προβλήματα έχουν επισημανθεί επανειλημμένα, χωρίς να λαμβάνονται ουσιαστικά μέτρα.

Επιμέλεια: Αγγ. Κ.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button