ΑΡΓΟΛΙΔΑΝΑΥΠΛΙΟ

Ναύπλιο| δημότες κατακεραυνώνουν τη Δημοτική Αρχή Ορφανού!

Δύο χρόνια λόγια, μηδέν έργα: Η Δημοτική Αρχή σε αποδρομή

Δύο χρόνια μετά την ανάληψη της διοίκησης από τον κ. Ορφανό, οι πολίτες συνεχίζουν να ακούνε μόνο υποσχέσεις  και να βλέπουν μηδέν αποτελέσματα. Στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο, ένας υποστηρικτής της Δημοτικής Αρχής δεν μπόρεσε να κρύψει τη δυσαρέσκειά του: «Δεν έχετε κάνει τίποτα!», είπε δημόσια, αφήνοντας αμήχανους όσους πίστευαν ότι οι δεσμεύσεις μπορούν να αγνοηθούν.

 Οι προεκλογικές υποσχέσεις έχουν γίνει σύνθημα χωρίς αντίκρισμα, ενώ η Δημοτική Αρχή φαίνεται να ζει σε έναν δικό της κόσμο, αποκομμένη από την πραγματικότητα των δημοτών.

Κι όταν οι δημότες βλέπουν μόνο λόγια και καθυστερήσεις, η υπομονή τους τελειώνει.

Α(Κακός)

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button