ΑΡΓΟΛΙΔΑΝΑΥΠΛΙΟ

Ναύπλιο- Σκουπίδια στον Άγιο Θεοδόσιο| Ένας μήνας… και ακόμα εκεί

Οι κάδοι στον Άγιο Θεοδόσιο βουλιάζουν στα σκουπίδια εδώ και έναν ολόκληρο μήνα. Και η αρμόδια υπηρεσία; Άφαντη.

Οι δημότες παρακολουθούν την περιοχή να μετατρέπεται σε σκουπιδότοπο, αναρωτώμενοι αν η Δημοτική Αρχή γνωρίζει καν την ύπαρξή της.

Η οργή των δημοτών είναι έκδηλη: μιλούν για αδιαφορία, έλλειψη σεβασμού και πλήρη εγκατάλειψη. «Τι να περιμένεις από μια Δημοτική Αρχή που φαίνεται ότι θεωρεί τη συλλογή σκουπιδιών προαιρετική;» λένε χαρακτηριστικά.

Ένας μήνας σκουπίδια. Ένας μήνας αδράνειας. Και η Δημοτική Αρχή… εκεί, σαν να μην συμβαίνει τίποτα.

Α.Κ

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button