Καταγγελία-ΣΟΚ για τον Μαραθώνιο Ναυπλίου| Διαβάστε εδώ όλες τις λεπτομέρειες

Σοκ και αγανάκτηση στον Μαραθώνιο Ναυπλίου: Αυξήσεις 50% στο κόστος συμμετοχής των δρομέων από τη Δημοτική Αρχή
Μια κίνηση που έχει προκαλέσει έντονη δυσαρέσκεια στους δρομείς και επαγγελματίες της πόλης ανακοίνωσε η Δημοτική Αρχή Ναυπλίου: οι τιμές συμμετοχής στον Μαραθώνιο αυξάνονται φέτος κατά 50%. Μιλάμε για μια εκτίναξη που πολλοί χαρακτηρίζουν απαράδεκτη, ειδικά για μια διοργάνωση που είναι ταυτόχρονα διαφήμιση της πόλης και πηγή εσόδων για τον τοπικό εμπορικό κόσμο.

«Θέλοντας να λάβω μέρος στα 5 χιλιόμετρα, έπαθα σοκ με την ανακοίνωση. Αναρωτιέμαι ποιος αποφάσισε ότι είναι λογικό να επιβαρυνθούν οι συμμετέχοντες κατά 50%», λέει ένας μόνιμος δρομέας του Μαραθωνίου. «Ο Μαραθώνιος είναι θεσμός που προσελκύει κόσμο και προβολή. Η Δημοτική Αρχή δείχνει να αγνοεί αυτή τη διάσταση, αντιμετωπίζοντας τους συμμετέχοντες σαν… πηγή άμεσων εσόδων».

Η αύξηση έρχεται σε μια χρονιά που η διοργάνωση θα έπρεπε να ενθαρρύνει τη συμμετοχή, μετά από μια μέτρια χρονιά και την πρώτη χρονιά όπου ο Μαραθώνιος δεν πραγματοποιήθηκε με ευθύνη της Δημοτικής Αρχής του κ. Ορφανού.
Αντί για αυτό, η Δημοτική Αρχή επέλεξε την αύξηση των τιμών, δημιουργώντας αίσθηση ανακολουθίας και έλλειψης σεβασμού προς τους δρομείς.
Το ερώτημα που πλανάται είναι ξεκάθαρο: πρόκειται για προσπάθεια βελτίωσης της διοργάνωσης ή για καθαρή οικονομική εκμετάλλευση;
Η φετινή διοργάνωση φαίνεται πως θα γίνει περισσότερο γνωστή για την πολιτική αύξησης κόστους της Δημοτικής Αρχής παρά για τον αθλητισμό ή την προβολή της πόλης.




