Ναύπλιο: Το Πρωτοδικείο δικαιώνει υπάλληλο του Δήμου!

Η συγκινητική νίκη ενός 60άρη εργαζόμενου στο Δήμο Ναυπλιέων δίνει ελπίδα σε δεκάδες μακροχρόνια ανέργους λίγο πριν τη σύνταξή τους. Ο εργαζόμενος είχε προσληφθεί μέσω ειδικού προγράμματος για ανέργους ηλικίας 55-67 ετών και δούλεψε για δύο χρόνια. Όμως, όταν έληξε η σύμβασή του, βρέθηκε ξαφνικά χωρίς δουλειά.
Η απόφαση του Πρωτοδικείου Ναυπλίου ήταν καθοριστική: ο Δήμος υποχρεούται να τον επαναπροσλάβει προσωρινά, μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση οριστικά. Πρόκειται για μια απόφαση-σταθμό, που ανοίγει τον δρόμο και για άλλους εργαζόμενους που έμειναν άνεργοι λίγο πριν την συνταξιοδότηση τους.
Ο Σύλλογος Εργαζομένων Τοπικής Αυτοδιοίκησης Αργολίδας δεν έκρυψε τη χαρά του και ευχαρίστησε τον Δήμο για τη βούλησή του να συνεχίσει την απασχόληση του συναδέλφου. Ιδιαίτερη μνεία έγινε στον Δικηγόρο του Συλλόγου, Γεώργιο Στ. Αυγουστόπουλο, για την αποφασιστική στήριξη και τον χειρισμό της υπόθεσης.




