ΑΡΓΟΛΙΔΑΝΑΥΠΛΙΟ

Ναύπλιο| Στο ίδιο τραπέζι οι Σύλλογοι γονέων για τα σχολεία του Δήμου

Σε μια περίοδο όπου τα ζητήματα της σχολικής καθημερινότητας και των υποδομών απασχολούν έντονα γονείς και εκπαιδευτικές κοινότητες, η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Ναυπλιέων αναλαμβάνει πρωτοβουλία διαλόγου και συνεργασίας. Με στόχο την ανταλλαγή απόψεων, τον συντονισμό δράσεων και την ενίσχυση της συλλογικής φωνής των γονέων, απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση σε συνάντηση όλων των Συλλόγων Γονέων και των ενδιαφερόμενων γονέων του Δήμου.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Ναυπλιέων
καλεί τα μέλη της, όλα τα Διοικητικά Συμβούλια των Συλλόγων Γονέων των
σχολείων του Δήμου Ναυπλιέων και τους γονείς σε συνάντηση που θα
πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2026 και ώρα 18:00,
στο 2ο Γυμνάσιο Ναυπλίου.

Σκοπός της συνάντησης είναι η ανταλλαγή απόψεων, η συζήτηση για τα κοινά
ζητήματα που απασχολούν τις σχολικές μας κοινότητες και η ενίσχυση της
συνεργασίας μεταξύ των Συλλόγων Γονέων, με στόχο τη βελτίωση της
σχολικής ζωής των παιδιών μας.

Η παρουσία και η συμμετοχή όλων είναι σημαντική για την ενδυνάμωση της
φωνής μας και την αποτελεσματική διεκδίκηση ασφαλών, σύγχρονων και
αξιοπρεπών σχολικών υποδομών.

Με εκτίμηση,
Το Διοικητικό Συμβούλιο της
Ένωσης Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων
του Δήμου Ναυπλιέων

 

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button