Ναύπλιο| Ο Μάκαρης καταγγέλλει τον Ορφανό για εγκατάλειψη της πόλης

Η Δημοτική Παράταξη «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ» καταγγέλλει την πλήρη εγκατάλειψη της πόλης από
τη Δημοτική Αρχή του κ. Ορφανού, η οποία συνεχίζει να υποβαθμίζει κρίσιμους δημόσιους
χώρους και να αγνοεί τις ανάγκες των δημοτών.
Σε επιστολές προς τον Λιμενάρχη και τον Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου, η «ΝΕΑ
ΕΠΟΧΗ» ζητά άμεση απομάκρυνση των τροχόσπιτων και αυτοκινούμενων που έχουν
καταλάβει μεγάλο μέρος του χώρου στάθμευσης οχημάτων στον λιμένα, τα οποία
δημιουργούν σοβαρά προβλήματα κυκλοφορίας, ασφάλειας και προσβασιμότητας.
Η κατάσταση δεν αποτελεί μεμονωμένο περιστατικό, αλλά συνειδητή και συστηματική
πρακτική.
– Τμήματα του λιμένα έχουν μετατραπεί σε χώρο αποθήκευσης ανεμογεννητριών.
– Ενοικιάστηκε χώρος στάθμευσης στην εταιρία ανεμογεννητριών έναντι
εξευτελιστικού τιμήματος 3.000 €, χωρίς γνώμη του Δημοτικού Συμβουλίου και
παραβιάζοντας τα δικαιώματα των δημοτών.
Υπενθύμιση νόμου:
Σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Ν. 2696/1999, άρθρο 34) και τον Ν.
5170/2025 (Άρθρο 27, Παράγραφος 18), η στάθμευση τροχοκινούμενων σε δημόσιους
χώρους παραβιάζει τον νόμο και επισύρει πρόστιμο περίπου 300 € ανά όχημα ή φυλάκιση
έως τρεις μήνες.
Η «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ» απαιτεί άμεση και αποφασιστική δράση:
1. Απομάκρυνση όλων των παράνομα σταθμευμένων τροχόσπιτων.
2. Επιβολή προστίμων και κυρώσεων.
3. Συνεχή επιτήρηση των δημόσιων χώρων.
Σε περίπτωση συνέχισης της αδιαφορίας, η παράταξη θα επανέλθει με σκληρές ερωτήσεις
και αιτήματα εξηγήσεων στο Δημοτικό Συμβούλιο, απαιτώντας λογοδοσία από τη
Δημοτική Αρχή.
Η υπομονή της πόλης έχει εξαντληθεί.
Η «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ» δηλώνει αποφασισμένη να συνεχίσει τον αγώνα μέχρι την πλήρη
εφαρμογή της νομοθεσίας, την προστασία των δημοτών και την αποκατάσταση της
κανονικότητας στους δημόσιους χώρους.
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ»




