Αδιαφορία και προχειρότητα| Ανήμερα Χριστουγέννων το λιμάνι στο σκοτάδι

Ανήμερα των Χριστουγέννων, την ώρα που το Ναύπλιο υποδεχόταν επισκέπτες και τουρίστες, ο δρόμος από τη Νέα Κίο προς το λιμάνι βυθίστηκε στο απόλυτο σκοτάδι.  Πεζοί και οδηγοί βρέθηκαν αντιμέτωποι με επικίνδυνες συνθήκες, σε μια εικόνα που περισσότερο θυμίζει εγκατάλειψη παρά γιορτές.

Η προχειρότητα της δημοτικής αρχής δεν αφήνει πολλά περιθώρια για δικαιολογίες. Και η ερώτηση που κυριαρχεί είναι καυστική: πού βρισκόταν ο αρμόδιος αντιδήμαρχος; Μήπως σε κάποιο ταξίδι εκτός Ελλάδας;

Η νύχτα των Χριστουγέννων στο σκοτάδι δεν ήταν μόνο επικίνδυνη, ήταν σκληρή υπενθύμιση της αδιαφορίας και της ανικανότητας της δημοτικής αρχής.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button