Ναύπλιο| Ψωνίσαμε από τα πανέρια – και το πληρώνουμε όλοι

Η Δημοτική Αρχή του κ. Ορφανού, εδώ και δύο χρόνια, δείχνει με κάθε τρόπο ότι δεν έχει καμία πρόθεση ή ικανότητα να βελτιώσει την καθημερινότητα των δημοτών. Αντί για έργο και ουσιαστικές παρεμβάσεις, βλέπουμε μεγάλα λόγια, υποσχέσεις και εντυπωσιασμούς χωρίς αντίκρισμα.

Ας μιλήσουμε με στοιχεία: καθαριότητα της πόλης; ΜΗΔΕΝ. Τουριστικό προϊόν; ΜΗΔΕΝ. Ασφάλεια των δημοτών; ΜΗΔΕΝ. Έργα υποδομής; ΜΗΔΕΝ.

Αντί για λύσεις, το μόνο που ξεχωρίζει είναι οι σπατάλες δημοτικού χρήματος και οι απευθείας αναθέσεις σε συγγενείς και φίλους της δημοτικής αρχής, μια πρακτική που πλήττει τη διαφάνεια και την αξιοπιστία της διοίκησης.

Όταν ψωνίζεις από τα πανέρια, το αποτέλεσμα είναι προδιαγεγραμμένο: οι υποσχέσεις φαίνονται δελεαστικές, αλλά το εμπόρευμα, τις περισσότερες φορές, είναι σκάρτο. Η πόλη μας χρειάζεται υπεύθυνη και σοβαρή διοίκηση, με πράξεις και όχι λόγια. Οι δημότες δεν αξίζουν δικαιολογίες, αλλά αποτελέσματα.

Α.Κ.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button