
Το Δημοτικό Συμβούλιο Ναυπλίου έστειλε ηχηρό μήνυμα στην κυβέρνηση, εγκρίνοντας ομόφωνα ψήφισμα για την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής σύνδεσης Κορίνθου-Άργους-Ναυπλίου. Οι δημοτικοί σύμβουλοι ζητούν άμεση ανάταξη της γραμμής και επικαιροποιημένη μελέτη βιωσιμότητας, αφήνοντας σαφείς αιχμές για τις πολυετείς καθυστερήσεις που κρατούν το έργο «παγωμένο».
Στο ψήφισμα εκφράζεται επίσης η αντίθεση της δημοτικής αρχής στην πρόταση να μετατραπεί η γραμμή σε ποδηλατική διαδρομή, χαρακτηρίζοντάς την «απαράδεκτη και αποπροσανατολιστική».
Το Δημοτικό Συμβούλιο καλεί τον ΟΣΕ και τους αρμόδιους φορείς να προχωρήσουν χωρίς καθυστέρηση, αξιοποιώντας το γεγονός ότι το δίκτυο Πελοποννήσου ανήκει στην Εθνική Σιδηροδρομική Υποδομή και θεωρείται «ενεργό δίκτυο σε προσωρινή αναστολή λειτουργίας».
Α.Κ.

