Ναύπλιο| Δύο αστυνομικοί, ένας δήμαρχος και εκατοντάδες “φούσκες”…

Και μη χειρότερα… Η δημοτική αρχή του «Οράματος» και της «Δημιουργίας» πανηγυρίζει για τη… δημοτική αστυνομία με δύο υπαλλήλους! Ναι, καλά διαβάσατε: δύο. Και ο δήμαρχος φωτογραφίζεται αγκαλιά με τους «ήρωες», οι οποίοι θα πηγαίνουν έγγραφα σε ηλικιωμένους. Αυτό είναι το μεγάλο κατόρθωμα; Τι άλλο θα δούμε σε αυτόν τον δήμο; Βρε παλικάρια, κάντε καμία ουσιαστική δουλειά! Γιατί μέχρι στιγμής βλέπουμε μόνο επικοινωνιακές φούσκες, selfie με προσωπικό και πολύ… φούμαρο.
Απόσπασμα από το δελτίο τύπου αναφέρει:
“Η διαδικασία αναδιάρθρωσης βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και σε σύντομο χρονικό διάστημα οι δύο δημοτικοί αστυνομικοί θα βρίσκονται στους δρόμους, ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας και συμβάλλοντας στην εύρυθμη λειτουργία του δήμου”
(Αν δεν ήταν δελτίο τύπου θα νομίζαμε ότι είναι ανέκδοτο. Δύο δημοτικοί αστυνομικοί για έναν ολόκληρο δήμο. )




