Ναύπλιο- κοιμητήρια| Θα το συζητήσουμε- η απάντηση που άφησε όλα ανοικτά

Στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, υπό τα βλέμματα των δημοτών που παρακολουθούσαν με έντονο ενδιαφέρον, τέθηκε το ζήτημα της καθαριότητας του κοιμητηρίου της Αγίας Τριάδας μετά την πρόσφατη ψήφιση του νέου κανονισμού λειτουργίας.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, δημοτικός σύμβουλος απευθύνθηκε στην αρμόδια Αντιδήμαρχο με την ερώτηση αν, πλέον, προβλέπεται τακτικός καθαρισμός των μνημάτων και των κοινόχρηστων χώρων. Η αίθουσα έμεινε για μια στιγμή σιωπηλή, αναμένοντας την απάντηση.
Η Αντιδήμαρχος, απάντησε: «Θα το συζητήσουμε…»
Η σύντομη αυτή φράση, βαρύγδουπη και ταυτόχρονα αινιγματική, αποτύπωσε πλήρως το πνεύμα της γραφειοκρατικής δέσμευσης: η συζήτηση επέρχεται πριν από οποιαδήποτε ενέργεια, αφήνοντας όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά.




