
Με σαφές πολιτικό αποτύπωμα και στο πλαίσιο της νέας δημοτικής περιόδου, ο Κώστας Καράπαυλος εξελέγη νέος Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Ναυπλίου, έπειτα από τη διαδικασία ψηφοφορίας που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Κυριακής 12 Οκτωβρίου. Η υποψηφιότητά του προτάθηκε από τον δήμαρχο Δημήτρη Ορφανό και εγκρίθηκε από την πλειοψηφία των δημοτικών συμβούλων.
Η εκλογή Καράπαυλου σηματοδοτεί μια νέα φάση πολιτικής κυριαρχίας της παράταξης «Ανάπλι Εμπρός» στη διοίκηση του Δήμου, καθώς ο νέος Πρόεδρος αναλαμβάνει καθοριστικό ρόλο στην οργάνωση και λειτουργία του ανώτατου θεσμικού οργάνου της πόλης.
Αμέσως μετά την ανακοίνωση του αποτελέσματος, ο Κώστας Καράπαυλος έκανε δηλώσεις με σαφές πολιτικό στίγμα:
«Δεν θα είμαι πρόεδρος του Δημάρχου και της πλειοψηφίας, αλλά πρόεδρος όλων των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου. Το συμβούλιο δεν θα περιορίζεται πλέον μόνο στα προβλήματα του σήμερα· θα ανοίξει τη συζήτηση και για το μέλλον. Θέματα όπως το περιβάλλον, ο πολιτισμός, η παιδεία και άλλοι κρίσιμοι τομείς θα βρεθούν στο επίκεντρο των εργασιών μας».
Η τοποθέτησή του περιείχε σαφείς αιχμές για τον τρόπο λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου τα προηγούμενα χρόνια, υπογραμμίζοντας την πρόθεσή του να αλλάξει το ύφος και το περιεχόμενο των συνεδριάσεων, με περισσότερη έμφαση στον διάλογο και στη στρατηγική προοπτική της πόλης.
Η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε σε κλίμα πολιτικής εγρήγορσης, με τις ισορροπίες στο Δημοτικό Συμβούλιο να διαμορφώνονται εκ νέου και το βλέμμα να στρέφεται στην επόμενη ημέρα της δημοτικής διακυβέρνησης.
A.K.

