
Η Δημοτική Ενότητα Νέας Κίου ολοκληρώνει τις τελευταίες εργασίες καθαρισμού κοινόχρηστων χώρων, εστιάζοντας ιδιαίτερα στα πεζοδρόμια και τους ρύθρους, σε μια προσπάθεια να προετοιμαστεί η πόλη για τις έντονες καιρικές συνθήκες του χειμώνα.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου, Αγγελική Χρυσικού, «Ο χειμώνας που έρχεται μπορεί να φέρει έντονη κακοκαιρία, και πολλά σημεία της πόλης μας είναι επιρρεπή σε πλημμυρικά φαινόμενα. Ζητάμε από όλους τους πολίτες να φροντίζουν τα 16 μέτρα πεζοδρομίου και ρύθρων που αντιστοιχούν σε κάθε σπίτι, ώστε να διατηρηθεί η πόλη καθαρή και ασφαλής».
Παράλληλα, η Δημοτική Ενότητα απευθύνει έκκληση στους ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς να μαζεύουν τα περιττώματα των κατοικίδιών τους, υπογραμμίζοντας ότι η πρακτική αυτή αποτελεί ένδειξη σεβασμού προς τους συμπολίτες και πολιτισμού.
Η πρωτοβουλία εντάσσεται στη συνολική προσπάθεια της Δημοτικής Ενότητας να διατηρήσει καθαρούς και ασφαλείς τους κοινόχρηστους χώρους, ενισχύοντας την ποιότητα ζωής των κατοίκων και προλαμβάνοντας προβλήματα που προκαλούνται από τις έντονες βροχοπτώσεις.
«Όλοι μαζί μπορούμε να διατηρούμε τους χώρους μας καθαρούς, έτσι όπως πρέπει και μας αξίζει», καταλήγει η ανακοίνωση του Τοπικού Συμβουλίου.

