Ναύπλιο- Οργή| Οι ψηφοφόροι “γυρίζουν την πλάτη” στο “Οραμα”

Η δυσαρέσκεια στην τοπική κοινωνία δεν περιορίζεται πλέον στα στελέχη της παράταξης «Όραμα Δημιουργίας». Αρκετοί ψηφοφόροι που στήριξαν τον δήμαρχο στις προηγούμενες εκλογές δηλώνουν πλέον δημόσια ότι διαχωρίζουν τη θέση τους από τις επιλογές της δημοτικής αρχής.
Η απογοήτευση αφορά κυρίως καθυστερήσεις σε σημαντικά έργα υποδομής, αναθέσεις έργων σε περιορισμένο κύκλο προμηθευτών και την αλλαγή προτεραιοτήτων σε κοινωνικά προγράμματα που είχαν παρουσιαστεί προεκλογικά ως κεντρικές δεσμεύσεις. Πολλοί πολίτες εκφράζουν την αίσθηση ότι η δημοτική αρχή δεν εκπροσωπεί πλέον τα συμφέροντα της τοπικής κοινωνίας όπως είχε υποσχεθεί.
«Στήριξα τον δήμαρχο γιατί πίστευα στο όραμα και στις δεσμεύσεις του. Τώρα νιώθω ότι οι αποφάσεις του απέχουν πολύ από αυτά που υποσχέθηκε», δηλώνει ένας δημότης που συμμετείχε ενεργά στην προεκλογική εκστρατεία.
Άλλοι ψηφοφόροι, με παρόμοιες ανησυχίες, τονίζουν ότι παρακολουθούν στενά την πορεία των έργων και αναμένουν εξηγήσεις για τις καθυστερήσεις και τις επιλογές αναθέσεων.
Οι πολίτες δεν κρύβουν την οργή τους: καταγγέλλουν τη δημοτική αρχή για έλλειψη διαφάνειας, αναποτελεσματικότητα και παραβίαση των προεκλογικών δεσμεύσεων.
Η αποστασιοποίηση των ψηφοφόρων δεν είναι μόνο ένδειξη απογοήτευσης, αλλά και μια δημόσια καταδίκη της διοίκησης, η οποία φαίνεται να αγνοεί τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και να λειτουργεί με προσωπικές και πολιτικές σκοπιμότητες.
Η δημοτική αρχή καλείται να δώσει άμεσες απαντήσεις και να αναλάβει πλήρως την ευθύνη για την πολιτική της πορεία, αλλιώς η εμπιστοσύνη των πολιτών προς το «Όραμα Δημιουργίας» θεωρείται πλέον ανεπανόρθωτα κλονισμένη.
Αγγ. Κ.




