Έργα-φιάσκο στο Ναύπλιο| Οργή κατοίκων για τις προχειρότητες

Η εικόνα προχειρότητας στα έργα της δημοτικής αρχής δεν έχει τέλος, με τους κατοίκους να κάνουν λόγο για «μπαλώματα».

Στην περιοχή της Ευαγγελίστριας, οι πολίτες καταγγέλλουν ότι τα προβλήματα στο δίκτυο ύδρευσης επανεμφανίζονται σχεδόν αμέσως μετά τις παρεμβάσεις, δημιουργώντας καθημερινή ταλαιπωρία και αγανάκτηση.

Σύμφωνα με φωτογραφίες και μαρτυρίες, το φαινόμενο επαναλαμβάνεται: την ημέρα το νερό φαίνεται να διορθώνεται, αλλά το βράδυ η ζημιά επιστρέφει. «Δεν πρόκειται για έργο αλλά για κοροϊδία. Μας λένε ότι λύνουν το πρόβλημα, κι όμως  ζούμε τα ίδια», τονίζουν οι κάτοικοι που βλέπουν την ποιότητα ζωής τους να υποβαθμίζεται.

Το ερώτημα που τίθεται πλέον είναι ξεκάθαρο:

με ποια ευθύνη εκτελούνται τέτοιου είδους εργασίες;

Γιατί δαπανώνται χρήματα των δημοτών για έργα που αποδεικνύονται αναποτελεσματικά από την πρώτη κιόλας μέρα;

Η δημοτική αρχή οφείλει άμεσα να δώσει εξηγήσεις και να αναλάβει τις ευθύνες της.

Οι δημότες απαιτούν έργα ουσίας και όχι πρόχειρες λύσεις που θυμίζουν «μπαλώματα της στιγμής»

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button