Πελοπόννησος σε κρίση| Επιχειρήσεις στέλνουν SOS στον Πρωθυπουργό

Οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις της Περιφέρειας Πελοποννήσου, μέσω των τοπικών οργανώσεων της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ), απευθύνθηκαν στον Πρωθυπουργό, ζητώντας άμεσα μέτρα στήριξης για τη διατήρηση της λειτουργίας τους και την ανάπτυξη της περιοχής.
Σε επιστολή τους, οι πρόεδροι των Ο.Ε.Β.Ε. της Πελοποννήσου τονίζουν ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν «τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας» και κινδυνεύουν να βρεθούν στο χείλος της κατάρρευσης λόγω της αυξημένης φορολογικής επιβάρυνσης και της δυσκολίας πρόσβασης σε χρηματοδότηση.
Τα αιτήματα της ΓΣΕΒΕΕ περιλαμβάνουν: την επανεφαρμογή του αφορολόγητου ορίου, την διευκόλυνση χρηματοδότησης με ευνοϊκούς όρους, την καθιέρωση ακατάσχετου λογαριασμού, την ένταξη σε αναπτυξιακά προγράμματα όπως ΕΣΠΑ και Ταμείο Ανάκαμψης, καθώς και την ρύθμιση οφειλών σε έως 120 δόσεις χωρίς προϋποθέσεις.
Ιδιαίτερη ανησυχία εκφράζεται για τον αγροτικό τομέα, με επίκεντρο τον αποκλεισμό της κορινθιακής σταφίδας και της ελιάς από το Μέτρο 23, που αφορά την έκτακτη στήριξη αγροτών λόγω φυσικών καταστροφών και κλιματικής κρίσης. Οι τοπικοί φορείς ζητούν τη δημιουργία ενός ισοδύναμου μέτρου στήριξης για τις περιοχές της Πελοποννήσου που παράγουν παραδοσιακά αγροτικά προϊόντα.
Πηγές από τη ΓΣΕΒΕΕ σημειώνουν ότι «ο πρωτογενής τομέας έχει άμεση ανάγκη από σχέδιο διάσωσης – οποιαδήποτε καθυστέρηση μπορεί να αποβεί καταστροφική». Το μήνυμα προς την κυβέρνηση είναι σαφές: η Πελοπόννησος χρειάζεται άμεσα συγκεκριμένα μέτρα στήριξης για την επιβίωση των επιχειρήσεων και των αγροτών της.
Υπογράφοντες της επιστολής: Ο.Ε.Β.Ε. Αργολίδας, Ο.Ε.Β.Ε. Επ. Άργους, Ο.Ε.Β.Ε. Αρκαδίας, Ο.Ε.Β.Ε. Κορινθίας, Ο.Ε.Β.Ε. Λακωνίας και Ο.Ε.Β.Ε. Μεσσηνίας.

