Ναύπλιο| Διαβάσεις με δανεικά και πανηγύρια με ξένα κόλλυβα

Ο δήμαρχος και οι αντιδήμαρχοι πανηγυρίζουν επειδή μια ιδιωτική εταιρία πήρε την πρωτοβουλία να βάψει διαβάσεις έξω από τα σχολεία.

]Στήθηκαν στις φωτογραφίες, χαμογέλασαν, έδωσαν συνεντεύξεις. Λες και έκαναν αυτοί τη δουλειά.

Η αλήθεια είναι απλή και πικρή: αν δεν υπήρχε η εταιρία, ο δήμος δεν θα είχε κουνήσει ούτε το δαχτυλάκι του. Γιατί; Επειδή υπάρχουν δεκάδες διαβάσεις μέσα στην πόλη που είναι σβησμένες, επικίνδυνες, ξεχασμένες. Εκεί δεν πατάει κάμερα, δεν βγαίνει δελτίο τύπου, δεν έχει «δόξα».

Αντί να κάνουν το αυτονόητο, αφήνουν την ασφάλεια των παιδιών και των πολιτών να εξαρτάται από την καλή θέληση ιδιωτών. Και μετά καμαρώνουν κιόλας. Αυτό δεν λέγεται διοίκηση, λέγεται ανευθυνότητα.

Η πόλη χρειάζεται δήμο που να δουλεύει, όχι κομπάρσους σε επικοινωνιακά θεατράκια.

Α(κακός)

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button