ΑΡΓΟΛΙΔΑΝΑΥΠΛΙΟ

Δήμος Ναυπλιέων| το δημοτικό ταμείο… πρατήριο για συγγενείς (έγγραφο)

Η ιστορία επαναλαμβάνεται στον Δήμο Ναυπλιέων. Με νέα απόφαση που αναρτήθηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, η υπηρεσία Καθαριότητας θα πληρώσει 35.000 ευρώ για την προμήθεια λαδιών μηχανών. Ο προμηθευτής; Για ακόμη μία φορά, συγγενικό πρόσωπο δημοτικού στελέχους του “Οράματος Δημιουργίας.

Η εικόνα τείνει να γίνει καθεστώς: συγγενείς αιρετών να «σαρώνουν» τις δημοτικές συμβάσεις, αποσπώντας δημόσιο χρήμα, ενώ δεκάδες επαγγελματίες της περιοχής μένουν εκτός. Το ερώτημα είναι απλό: διαγωνισμοί υπάρχουν ή όλα γίνονται με απευθείας αναθέσεις σε «ημέτερους»;

Εδώ: δείτε την απόφαση

Η δημοτική αρχή επιχειρεί να εμφανίσει την ανάθεση ως απολύτως νόμιμη. Όμως, άλλο το νόμιμο και άλλο το ηθικό. Όταν οι ίδιες οικογένειες και οι ίδιοι κύκλοι καταλήγουν ξανά και ξανά στις «χρυσοφόρες» συμβάσεις, το αφήγημα της διαφάνειας καταρρέει.

Στην τοπική κοινωνία τα σχόλια δίνουν και παίρνουν: «Δήμος για όλους ή Δήμος για τους δικούς τους;» αναρωτιούνται δημότες που βλέπουν τα χρήματά τους να καταλήγουν σε στενούς συγγενείς αντιδημάρχων και δημοτικών συμβούλων.

Η υπόθεση με τα 35.000 ευρώ δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό, αλλά ένα ακόμη κρίκο σε μια αλυσίδα «οικογενειακών» αναθέσεων. Αν η δημοτική αρχή θέλει να μιλά για διαφάνεια, οφείλει να αποδείξει ότι ο Δήμος ανήκει στους πολίτες και όχι στις τσέπες των αιρετών και των συγγενών τους.

Α.Κ.

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button