
Νέα θύελλα αντιδράσεων προκαλεί στο Ναύπλιο η απόφαση της δημοτικής αρχής να αναθέσει απευθείας τη διαχείριση των κοινωνικών δικτύων του Δήμου, όχι σε τοπικό επαγγελματία, αλλά σε ανάδοχο από γειτονικό δήμο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, ο διαχειριστής των social media υπήρξε συνεργάτης του πρώην Δημάρχου Άργους–Μυκηνών, ένα γεγονός που δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά για τα κριτήρια της επιλογής. Η σύνδεση αυτή, σε συνδυασμό με την απουσία ανοιχτού διαγωνισμού, ενισχύει την αίσθηση ότι οι αποφάσεις λαμβάνονται σε στενό κύκλο «γνωστών και ημετέρων».
Η απόφαση προβλέπει δαπάνη 7.000 ευρώ για το 2025 και, ήδη από τώρα, δέσμευση 11.000 ευρώ για το 2026. Η αύξηση κατά 57% μέσα σε έναν χρόνο εγείρει σοβαρά ερωτήματα για το πώς και γιατί αποφασίστηκε η κατακόρυφη αυτή αναπροσαρμογή, χωρίς να έχει δοθεί αναλυτική αιτιολόγηση ή πλάνο δράσης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τελευταία δύο χρόνια, επί θητείας της παράταξης «Όραμα Δημιουργίας», έχουν καταγραφεί αλλεπάλληλες απευθείας αναθέσεις, γεγονός που τροφοδοτεί την κριτική για έλλειψη διαφάνειας και περιορισμό των ευκαιριών για τους τοπικούς επαγγελματίες.
Το ερώτημα που πλέον ακούγεται ολοένα και πιο δυνατά:
Πρόκειται για στρατηγική επικοινωνίας ή για στρατηγική εξυπηρετήσεων;

