Ναύπλιο| Στο ίδιο έργο θεατές με την καθαριότητα

Η Δημοτική Αρχή εδώ και δύο χρόνια δεν παρουσιάζει οργανωμένο σχέδιο καθαριότητας. Στην Άρια, ογκώδη αντικείμενα, σκουπίδια και μπάζα παραμένουν στο ίδιο σημείο. Δημιουργούν κίνδυνο πυρκαγιάς. Γίνονται εστίες μόλυνσης. Υποβαθμίζουν την εικόνα της πόλης στους επισκέπτες.
Σύμφωνα με στοιχεία της ΔΙΑΥΓΕΙΑ, ο Δήμος έδωσε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ σε απευθείας αναθέσεις για την καθαριότητα. Παρ’ όλα αυτά, οι δημότες δεν βλέπουν αποτέλεσμα. Η αντιδήμαρχος δηλώνει δημόσια ότι «όλα λάμπουν». Οι κάτοικοι βλέπουν το αντίθετο.
Η Δημοτική Αρχή αφήνει την καθημερινότητα στο περιθώριο. Η πόλη χάνει σε ασφάλεια, υγιεινή και τουριστική φήμη. Οι πολίτες ζητούν λύσεις τώρα.




