Ναύπλιο| Όλα καλά… λένε οι παπαγάλοι

Πληρωμένα παπαγαλάκια.
Μέρα-νύχτα προσπαθούν να πείσουν ότι όλα πάνε καλά.
Ότι οι καταγγελίες των δημοτών είναι ψεύτικες.
Ότι η κριτική είναι «κατασκευή».

Η αλήθεια;
Οι πολίτες βλέπουν.
Δρόμοι εγκαταλελειμμένοι.
Μια πόλη βρώμικη, με σκουπίδια να συσσωρεύονται.
Υπηρεσίες σε καθυστέρηση.
Καθημερινότητα που χειροτερεύει.

Και βλέπουν κι άλλα.
Δημοτικοί σύμβουλοι που ανεξαρτητοποιούνται.
Την παράταξη του Δημάρχου να διαλύεται κομμάτι–κομμάτι.

Αντί για απαντήσεις, επιθέσεις.
Ακόμη και σε εμάς, που κάνουμε τη δουλειά μας.
Γιατί η κριτική πονά.
Και όταν πονά, κάποιοι προτιμούν να την απαξιώνουν.

Η βιτρίνα έσπασε.
Και πίσω της δεν έχει τίποτα.

Α(κακός)

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button