Ναύπλιο| Έτσι η δημοτική αρχή επιβεβαιώνει την ανικανότητά της (έγγραφο)

“Θα βγάλουμε σε λίγο τα χειμωνιάτικα”,  έλεγε μία θειά μου στο χωριό όταν έφευγε ο Ιούλιος.

Χρησιμοποιώ αυτή την φράση για να δείξω την ανικανότητα, την ολιγωρία και την αδιαφορία της δημοτικής αρχής, η οποία Αυγουστιάτικα θυμήθηκε τους Ναυαγοσωστικούς πύργους.

Ναι καλά διαβάζετε. Αυτούς τους ναυαγοσωστικούς πύργους (χρέπια) για τους οποίους φωνάζαμε όλο το καλοκαίρι η δημοτικιά μας αρχή τους θυμήθηκε λίγο πριν βγάλουμε τα χειμωνιάτικα.

Θα δώσει λέει 5000 ευρώ πίστωση ώστε να επισκευαστούν. Εδώ η απόφαση

Τώρα, κοντά στο τέλος του Καλοκαιριού.

Ε δεν απορούμε γιατί χάσαμε τις γαλάζιες σημαίες.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button