
Στις 18 Ιουλίου !! (σήμερα έχουμε 3 Αυγούστου) συνεδρίασε η ΔΕΥΑΝ με πρόεδρο Δημήτρη Ορφανο.
Εκτός των άλλων θεμάτων ήταν και αποζημιώσεις για βλάβες σε αυτοκίνητα που έπεσαν σε λακκούβες υπαιτιότητας ΔΕΥΑΝ, όπως άλλωστε συνηθίζει το τελευταίο διάστημα ο νέος πρόεδρος.
Σε μια από αυτές – κίνδυνος για τα αυτοκίνητα στην οδό Δροσιάς- έπεσε μέσα με το όχημα του συμπολίτης μας – κάλεσε την τροχαία, έγινε καταγραφή της ζημιάς και έκανε αίτηση για αποζημίωση με το θέμα να συζητείται στις 18 Ιουλίου
(πόσες μέρες πριν άραγε να έκανε αίτηση ο άνθρωπος;;;).
Δυστυχώς όμως, ο επικεφαλής της ΔΕΥΑΝ και δήμαρχος Δημήτρης Ορφανός δεν έδωσε εντολή να πάνε να ρίξουν 100 kg πίσσα να κλείσει η λακκούβα μην πέσει άλλος και πάθει καμιά σοβαρότερη ζημιά.
Η λακκούβα όλο και μεγαλώνει…. μάλιστα παράπλευρες απώλειες νερού από αγροκτήματα τη γεμίζουν και την κάνουν μη ορατή με ότι αυτό συνεπάγεται…
Από την άλλη εργολάβοι δεν σηματοδοτούν με ειδική σήμανση, αλλά βάζουν καλάμια και κορδέλες με αποτέλεσμα τα πολλά ατυχήματα
Οπότε δημότες … όποιος πέσει … στην λακκούβα της οδού Δροσιας
…στην ΔΕΥΑΝ για αποζημίωση …

