Ναύπλιο| Η αδιαφορία της δημοτικής αρχής μας στοίχισε τις γαλάζιες σημαίες

Σαπισμένοι ναυαγοσωστικοί πύργοι, βρώμα, καταπάτηση αιγιαλού από επιχειρήσεις που δεν έχουν άδεια, ανύπαρκτες τουαλέτες, ανύπαρκτη υποδομές για άτομα με αναπηρία. Έτσι είναι σήμερα η κατάσταση στις παραλίες του δήμου Ναυπλιέων.

Μία κατάσταση για την οποία μόνη και κύρια υπεύθυνη είναι η Δημοτική Αρχή του “Οράματος” η οποία επί δύο χρόνια στο “τιμόνι του δήμου” δεν κάνει ΤΙΠΟΤΑ.

Η αδιαφορία σας, κύριοι της Δημοτικής Αρχής φέτος μας στοίχισε τις γαλάζιες σημαίες. Του χρόνου τι; Τις ίδιες τις παραλίες ;(βλέπε δηλώσεις δημάρχου στο δημοτικό συμβούλιο: “Η Καραθώνα δεν μας ανήκει”).

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button