
Με καινούργια ανακοίνωση σήμερα ο δήμος, τρεις ολόκληρες ημέρες μετά την πρώτη μας λέει τι;
Μας πληροφορεί πως σήμερα διαπίστωσαν το τεχνικό πρόβλημα στην αντλία και ότι σήμερα αποφάσισαν να παραγγείλουν άλλη!!!!!!!!!
Αφού λοιπόν αποφάσισαν σήμερα να παραγγείλουν άλλη, πάνω σε τι εργάζονται τόσες μέρες, με την υψηλή επίβλεψη μάλιστα του ίδιου του δημάρχου και προέδρου της ΔΕΥΑΝ;
Μας κορόιδευαν λοιπόν απ’ το Σάββατο!!!
Έχουν συνειδητοποιήσει την κρισιμότητα του θέματος;
Γνωρίζουν τις επιπτώσεις για την υγεία των πολιτών. Την κατάσταση των επιχειρήσεων αλλά και των οικοσκευών που έχουν προκύψει από την έλλειψη νερού στους αγωγούς και τις βρύσες τόσες μέρες;
Κε Δήμαρχε και Πρόεδρε της ΔΕΥΑΝ , έχετε αντιληφθεί τις προσωπικές σας ευθύνες; Γνωρίζετε ότι δεν επιτρέπεται να λέτε ψέματα στον κόσμο για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα; Γνωρίζετε μήπως ότι η ΔΕΥΑΝ είναι μια από τις ακριβότερες, αν όχι η ακριβότερη υπηρεσία παροχής νερού στην Ελλάδα;
Μερικοί μάλιστα και πολύ σωστά την αποκαλούν “την αγελάδα” του Δήμου, γιατί εύκολα όπως έχουν δείξει οι εως τώρα ενέργειες σας και τα πεπραγμένα σας στη ΔΕΥΑΝ, δανείζει και δανείζεται με μεγάλη ευκολία!!
Όπως μας πληροφόρησε μάλιστα και ο πρώην πρόεδρος της κος Δωρής προσφάτως, όλοι στη ΔΕΥΑΝ προστρέχουν όταν στερεύει η ρευστότητα του Δήμου για βοήθεια.
Επιστρέφονται αυτά που δανείζει στο Δήμο η ΔΕΥΑΝ η ισχύει και εδώ το “Δανεικά κι Αγύριστα;”
Κε Δήμαρχε, κε πρόεδρε της ΔΕΥΑΝ φέρετε εσείς την ευθύνη για την κατάσταση έλλειψης νερού σε όλο το Δήμο, στην αιχμή μάλιστα του καλοκαιριού και της τουριστικής περιόδου. Ακόμη και στο κομμάτι της πρόληψης εσείς είστε ο υπεύθυνος.
Πήρατε τη ΔΕΥΑΝ στα χέρια σας όχι για να την προστατεύστε αλλά για άλλους λόγους.
– Έγιναν επί των ημερών σας οι προληπτικοί έλεγχοι;
– Διαπιστώθηκε δυσλειτουργία η έστω διαπιστώσατε διαφαινόμενο πρόβλημα στο σύστημα άντλησης νερού; Τί κάνατε κε Δήμαρχε και Πρόεδρε της ΔΕΥΑΝ για αυτό;
Να σας πούμε τι λέει ο κόσμος όλος;
Τίποτα!!!!
Όπως και για τα υπόλοιπα θέματα που ταλαιπωρούν τους Δημότες, έτσι και για το σοβαρό αυτό ζήτημα αμελήσατε, με τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα. Πληρώνει ο δημότης τις αποφάσεις της στενής παρέας σας που αποφασίζει για όλα τα θέματα.
Χωρίς καμία γνώση και έγνοια, χωρίς την παραμικρή ευαισθησία διαχειρίζεστε τα θέματα του Δήμου.
Εσείς ευθύνεσθε κε Δήμαρχε και Πρόεδρε της ΔΕΥΑΝ για την ταλαιπωρία αυτή του κόσμου.
Στερέψατε το νερό στα σπίτια των Δημοτών, με άμεσο κίνδυνο για την υγεία τους.
Εσείς και η στενή σας παρέα, μας κοροϊδεύετε κι από πάνω!
Αυτό να θυμάστε μόνο!

