Διαμαρτυρίες από κατοίκους για τους παραπάνω κάδους που έχουν τοποθετηθεί στην παραλία. Θα μου πείτε που βλέπουν το κακό οι δημότες και διαμαρτύρονται. Θα σας πούμε.
Εκεί υπήρχαν αρχικά όπως λένε οι κάτοικοι δύο κάδοι μετά έκλεισαν οι υπεύθυνοι τη διάβαση προκειμένου να βάλουν άλλον έναν.
Το αποτέλεσμα ξεχειλίζουν και οι τρεις από σκουπίδια, κλείνει η διάβαση, βρωμάει ο τόπος και από ότι λένε οι κάτοικοι είναι θέμα χρόνου να βρεθούν τα σκουπίδια στην θάλασσα.
Η αρμόδια αντιδήμαρχος θα πρέπει να δει άμεσα το θέμα κάνοντας καλύτερο προγραμματισμό και τοποθέτηση κάδων.
Θα μου πείτε τι να περιμένει κανείς από μία δημοτική αρχή που κάνει δουλειές στο πόδι και πρόχειρα; Τέλος πάντων…

