Ναύπλιο| Ιδού η βλάβη που άφησε την πόλη χωρίς νερό

Δέκα ώρες τώρα η πόλη του Ναυπλίου είναι χωρίς νερό. Η Βλάβη από ότι μαθαίνουμε είναι στον κεντρικό αγωγό ύδρευσης επί της παραλιακής Μύλων- Νέας Κίου- Ναυπλίου.

Το πότε θα αποκατασταθεί δεν γνωρίζουμε αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι η ολιγωρία, η κακή οργάνωση και η αδιαφορία  της δημοτικής αρχής, οδήγησαν μία ολόκληρη πόλη χωρίς νερό με κατοίκους, επιχειρήσεις και επισκέπτες να βρίσκονται σε απόγνωση.

 

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button