
Πρώτος εισήχθη στο Πολυτεχνείο Βόλου και στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ο Μηχαήλ- Άγγελος Δημητριάδης. Ο Μιχαήλ- Άγγελος μίλησε στο arenanews για αυτήν την πρωτιά του: «Χαίρομαι ιδιαίτερα, διότι κατάφερα να περάσω στη σχολή της πρώτης μου επιλογής, στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών στο Πανεπιστήμιο Βόλου. Οι κόποι μου δικαιώθηκαν και πλέον ανοίγονται νέοι ορίζοντες για το μέλλον».
Ο Μιχαήλ- Άγγελος αποφοίτησε από το 1ο ΕΠΑΛ Ναυπλίου με γενικό βαθμό 18,4 και έπαινο αριστείας.

