Ναύπλιο| Συνεχίζονται οι κόντρες μεταξύ δημοτικών στελεχών 

 

Αφορμή το καπέλωμα Τούμπα (τοπικού συμβούλου του Ορφανού) από τον πρόεδρο του ΔΣ Βαγγέλη Λαμπρόπουλο για την αναγνώριση του έργου της επιχειρηματία Δημητρας Κατσαφάδου 
Διαβάστε τι λέει ο τοπικός σύμβουλος Ναυπλίου του Ορφανού
Δεν έχω μπει ποτέ μέχρι σήμερα σε δημόσια αντιπαράθεση όσο και αν ήθελα ! Ούτε έχω βγει να «φωνάξω» κάτι !
Αλλά δεν δέχομαι πράγματα που έχουν ειπωθεί απο εμένα , από τον Απρίλιο (με αλληλογραφία μάλιστα και με την Δήμητρα Κατσαφάδου), παρουσία τεσσάρων αντιδήμαρχων , του ίδιου του Δημάρχου , αλλά και στον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου …
Να το καπηλεύονται κάποιοι ως δικό τους με αφορμή την τωρινή δωρεά !
Παρθενογένεση ναι , δεν υπάρχει !
Αλλά κάποια πράγματα έχουν και τα όρια τους !!!!!!!!!

Και για την ιστορία … Έχει γίνει εισήγηση στον Δήμαρχο Ναυπλιέων , για την δημιουργία του πρώτου φεστιβάλ θερινού κινηματογράφου με προβολές ταινιών στον Φάρο , στο Πάρκο του Κολοκτρωνη , στην Πρόνοια, στην πλατεία Τριών Ναυάρχων – Συντάγματος αλλά και στους τρεις δήμους του Δήμου μας.
Αυτά , για να προλάβουμε πάλι τυχόν « παρθενογένεση»

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button