
Μεγάλη οικειότητα έχουν αναπτύξει δημοτικά στελέχη με δημοτικούς υπαλλήλους. Πληροφορίες μας λένε ότι μαζεύονται σε καφέ και ταβέρνες συζητώντας θέματα του δήμου.
Η οικειότητα (αν αυτό είναι αλήθεια) εγείρει ερωτηματικά για τις αγαθές προθέσεις.
Συγκεκριμένα, μας μεταφέρθηκε ότι πριν από δύο ημέρες δημοτικό στέλεχος εθεάθη να τρώει σε ταβέρνα με δημοτικούς υπαλλήλους και μάλιστα από ότι μαθαίνουμε μιλούσαν χαμηλόφωνα. Ο υπάλληλος κρατούσε ντοσιέ με έγγραφα στα οποία το δημοτικό στέλεχος φαινόταν να δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Αν όλα αυτά συμβαίνουν, τότε κάποιος από την Δημοτική Αρχή πρέπει να εξηγήσει γιατί οι επαγγελματικές συναντήσεις δημοτικών στελεχών με υπαλλήλους γίνονται σε ταβέρνες και όχι στα γραφεία τους και πρωινές ώρες;

