ΑΡΓΟΛΙΔΑΝΑΥΠΛΙΟ

Ναύπλιο| Μας “γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια” λένε οι δημότες

Δεν “ιδρώνει το αυτί τους” και γιατί να ιδρώσει άλλωστε. Άρπαξαν τις ψήφους και τώρα πίνουν τα καφεδάκια τους στα καφέ του Ναυπλίου αδιαφορώντας για τις κοινότητες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Αραχναίο. Τα σκουπίδια συνεχίζουν να βρίσκονται στους κάδους. Κανείς δεν ενδιαφέρεται να τα μαζέψει.

Η Δημοτική Αρχή Ορφανού για πολλοστή φορά αδιαφορεί για τους κατοίκους του δήμου Ναυπλιέων και από ότι φαίνεται έτσι θα το πάει μέχρι και το 2028 και τις επόμενες δημοτικές εκλογές όπου το σίγουρο είναι ότι οι δημότες θα την μαυρίσουν ως την χειρότερη δημοτική αρχή στέλνοντας αυτήν και τα στελέχη της στον κάλαθο των δημοτικών αχρήστων.

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button