Ναύπλιο| Ούτε ζωγραφιστούς δεν θέλουν να τους βλέπουν οι δημότες

Προσπαθούν εκεί στη Δημοτική αρχή να μας πείσουν ότι κάνουν καλά την δουλειά τους. Βγάζουν ανακοινώσεις, βάζουν υποστηρικτές τους στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης να απαντάνε σε όποιον έχει αντίθετη άποψη ή επισημαίνει τα λάθη.

Η αλαζονεία τους είναι τέτοια και τόση που θεωρούν τους εαυτούς  “καρποφόρα δέντρα που τα πετροβολούν.

Από την άλλη το 61% των δημοτών του Ναυπλίου δεν συμμερίζεται αυτές τις απόψεις και δηλώνει σε δημοσκόπηση ότι δεν θέλει να τους βλέπει ούτε ζωγραφιστούς. Αυτά σε μόλις 18 μήνες από την ανάληψη της θητείας τους.

Δεν φαίνεται όμως το καρποφόρο δέντρο να το αντιλαμβάνονται ούτε τα ίδια τα στελέχη του “Οράματος” τα οποία τσακώνονται μεταξύ τους και μάλιστα σε πηγαδάκια λένε ότι δεν πρόκειται να στηρίξουν ξανά.

Εμείς από όλα όσα  συμβαίνουν δεν βλέπουμε τίποτα καρποφόρα δέντρα, μάλλον φυλλοβόλα είναι και δεν το έχουν πάρει χαμπάρι. Όταν το πάρουν θα μείνουν με ένα  μικρό ποσοστού  και πολύ θα τους είναι.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button