
Εκνευρισμένος ο Φραγκιουδάκης στις ερωτήσεις του κ. Μάκαρη. Δεν απαντά γιατί το κτίριο είναι κλειστό. Ο εκνευρισμός της δημοτικής αρχής είναι τόσο διάχυτος που παραινέβει μέχρι και ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου.
Είχαν πέσει γύψινα λέει ο Παπαδημόπουλος για το Βουλευτικό και είχατε βάλει σχολείο. Πώς γίνεται να χρησιμοποιείται αυτό. Δεν απάντησε κανείς.
ο κ. Καράπαυλος λέει ότι έθεσε τα προβλήματα με έγγραφα.
Ακόμη δεν έχουμε καταλάβει τι λένε

