ΑΡΓΟΛΙΔΑΝΑΥΠΛΙΟ

Ναύπλιο – Εργατικές Κατοικίες| Έχουμε γλυτώσει από θαύμα λέει δημότης

Έχουμε γλυτώσει από θαύμα λέει δημότης που κατοικεί στις Εργατικές Κατοικίες Ναυπλίου για το ακαθάριστο ρέμα Ραμαντάνι.

Διαβάστε τι γράφει: “Προσοχή στο Ναύπλιο και ιδιαίτερα στις Εργατικές Κατοικίες, έχουμε γλυτώσει από θαύμα τα τελευταία χρόνια..

Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες και διαμαρτυρίες ουδείς ασχολήθηκε με τον καθαρισμό του ρέματος Ραμαντανι… Ίσως Το μοναδικό ρέμα στην Ελλάδα που δεν καταλήγουν τα νερά του στη θάλασσα”

Να πούμε πάντως ότι η Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και πρασίνου προ ημερών σε εκπομπή του ΣΚΑΙ είχε δηλώσει ότι οι καθαρισμοί στον δήμο Ναυπλιέων έχουν γίνει κατά 100%. Το Ραμαντάνι γιατί δεν έχει καθαριστεί κ. Αντιδήμαρχε; Με δύο οικισμούς να ταλαιπωρούνται από κουνούπια και βρώμα; Μπορείτε να μας το εξηγήσετε αυτό;

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button