ΑΡΓΟΛΙΔΑΝΑΥΠΛΙΟ

Ναύπλιο| Όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω!!!

Ο κ. Καράπαυλος αφού έλυσε τα προβλήματα στον Πολιτισμού ως Αντιδήμαρχος. Ευτυχώς παραιτήθηκε και ανέβαλε ο κ. Μανώλης. Τώρα λέει θα λύσει και τα προβλήματα του Τουρισμού. 

Να θυμίσουμε ότι ο κ.  Καράπαυλος πέρσι τέτοια εποχή περιδιάβαινε τα υπουργεία θέλοντας να αναπτύξει τον Πολιτισμό.

Φέτος περιδιαβαίνει τα συνέδρια θέλοντας να αναπτύξει τον Τουρισμό.

Και λίγη αυτοκριτική δεν θα έβλαπτε κ. Καράπαυλε.. Η λογική “όλα τα σφάζω”, όλα τα μαχαιρώνω” δεν τιμά ούτε εσάς, αλλά ούτε και τους δημότες.

ΥΓ. Ακόμη δεν μας έχετε εξηγήσει ούτε σε εμάς αλλά ούτε και στην Αντιπολίτευση γιατί πήρατε πίσω τις επιστολές για ΤΡΙΑΝΟΝ, Βουλευτικό και θεατράκι του ΟΣΕ

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button