
Έξοδα κυλικείου πληρώνει με χρηματικά εντάλματα η ΔΕΥΑ Ναυπλίου. Ναι καλά διαβάζετε. Κύριοι της Δημοτικής Αρχής γιατί ενώ παίρνετε παχηλούς μισθούς πρέπει εμείς οι δημόυτες να σας πληρώνουμε τους καφέδες και τις τυρόπιτες που τρώτε;
Οι δημότες πληρώνουν φουσκωμένους λογαριασμούς από το υστέρημα τους και εσείς χρεώνετε στην Επιχείρηση Ύδρευσης ακόμη και τους καφέδες σας.
Και λίγη ντροπή δεν βλάπτει.

