ΑΡΓΟΛΙΔΑΝΑΥΠΛΙΟ

Ναύπλιο-ΔΕΥΑΝ| Καφέδες και τυρόπιτες εις υγείαν των κοροΐδων (έγγρ)

Έξοδα κυλικείου πληρώνει με χρηματικά εντάλματα η ΔΕΥΑ Ναυπλίου. Ναι καλά διαβάζετε. Κύριοι της Δημοτικής Αρχής γιατί ενώ παίρνετε παχηλούς μισθούς πρέπει εμείς οι δημόυτες να σας πληρώνουμε τους καφέδες και τις τυρόπιτες που τρώτε;

Οι δημότες πληρώνουν φουσκωμένους λογαριασμούς από το υστέρημα τους και εσείς χρεώνετε στην Επιχείρηση Ύδρευσης ακόμη και τους καφέδες σας.

Και λίγη ντροπή δεν βλάπτει.

ΨΒΣΞΟΡ8Ι-Υ04

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button