Επικίνδυνος και με λακκούβες ο δρόμος προς την Μονή Καρακαλά. Η κατάσταση του οδοστρώματος είναι σε κακά χάλια, επικίνδυνο για οχήματα και πεζούς. Όπως άλλωστε και όλο το οδόστρωμα του δήμου Ναυπλιέων.
Η Δημοτική Αρχή εδώ και 18 μήνες έχει κάνει ελάχιστα στους δρόμους της πόλης, με τους δημότες να φωνάζουν.
Μετά τις φωνές και την κατακραυγή αποφάσισε να ασφαλτοστρώσει την Αγία Τριάδα και αυτό με πρόγραμμα το οποίο είχε εκπονήσει η πρώην Δημοτική Αρχή.

