
“Αλεξιπτωτιστές του διαδικτύου” έχουν βγει και γράφουν ότι θα πρέπει στο Ναύπλιο να βγουν όλοι με σκούπες και φαράσια και να σκουπίζουν τους δρόμους της πόλης προκειμένου η Δημοτική Αρχή του “Οράματος” και οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι να μην “χαλάνε” την ζαχαρένια τους.
Παραγνωρίζουν όμως ότι ο δημότης πληρώνει δημοτικά τέλη( στους λογαριασμούς κοινής ωφέλειας) τα οποία είναι ανταποδοτικά. Σύμφωνα λοιπόν με αυτό, η καθαριότητα, ο ηλεκτροφωτισμός και ο ευπρεπισμός της πόλης είναι υποχρεώσεις του δήμου.

Ο εθελοντισμός δεν είναι η λύση στην αδυναμία της Δημοτικής αρχή να διαχειριστεί την καθημερινότητα.
Αυτά…

