Ναύπλιο| “Δεν ιδρώνει το αυτί τους…”

 

Αυτές τις ημέρες το site μας έχει δεχτεί πολλά μηνύματα αγανάκτησης των κατοίκων οδού Καλαμάτας στο Ναύπλιο, διότι πάρα τις διαβεβαιώσεις τις δημοτικής αρχής και του αντιδήμαρχο ηλεκτροφωτισμού ότι το πρόβλημα θα αποκατασταθεί άμεσα, δεν έχει γίνει τίποτα, με αποτέλεσμα το αίσθημα ανασφάλειας να επικρατεί, λόγω  του σκότους.
Αντιδήμαρχε μπορεί να μην βλέπεις.. τουλάχιστον άκουσε τους Δημότες!!

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button